Goed opgemerkt van lezer BePa bij de lancering van de nieuwe Seat Leon, het Seat-logo werd aangepast. Subtiel is het wel, want er verdwijnt een streepje in de gestileerde S. Het logo in zijn vorige vorm ging al mee sinds 1982, met hier en daar een kleine modernisering. Het weglaten van het streepje betekent dus een heuse verandering voor Seat. Seat vereenvoudigde het logo dus, zonder de hele merkidentiteit te moeten aanpassen, daar hebben ze simpelweg de centen niet voor, als klein automerk.
Over het logo vertellen de designers nog dat het staat voor
precision and elegance of the brand’s design language. *
*
Recente reacties
Dacia Duster krijgt nog dit jaar gezelschap van zevenzits ‘Bigster’
Is de bigster ook verkrijgbaar in een vijfzitter,voor meer bagageruimte te hebben? Mvg Dave
Door Muller dave 9 uur geleden
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
Ik heb een vennootschap en rij elektrisch... De wagen laadt ik thuis op en kreeg van de overheid...
Door David 9 uur geleden
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
Geloof je het zelf? Stroohm wilt dit natuurlijk, want dan kunnen zij dik cashen. Maar dit is...
Door this 9 uur geleden
Kia EV9 GT komt eraan, krijgt “enorm vermogen” (2024)
Als je geen woekerprijzen hebt bij het openbaar laden (ze bestaan gelukkig), kom je nog steeds...
Door this 16 uur geleden