Cadillac en haar Europaverhaal
Vorig jaar ging de grote Nederlandse invoerder Kroymans op de fles ten gevolge van de financiële crisis. En hoewel zijn zoon ondertussen alle eieren in het mandje van Tesla legde, is de papa nog steeds alles op het gemakje aan het doen. Voor General Motors moet er echter terug wat gaan verschijnen op de Europese markt. Om dat te doen zet GM een eigen distributienetwerk op poten.
Lees meer
Recente reacties
Waarom zou je Euro 98-benzine (E5) tanken in plaats van Euro 95 (E10)?
Klopt
Door Mathieu 1 dag geleden
Ouch: "Volkswagen heeft nog 1 à 2 jaar om zichzelf te redden"
Daar ga ik u niet in tegenspreken. Woensdag heb ik de nieuwe Kuga full hybrid gezien bij mijn...
Door Mathieu 1 dag geleden
Fiat legt productie elektrische 500e stil, drie keer raden waarom
Het is dan ook niet bepaald een aantrekkelijke EV. Duur (42kWh - €35k) en weinig bereik (~250km)....
Door Gaëtan 1 dag geleden
Waarom zou je Euro 98-benzine (E5) tanken in plaats van Euro 95 (E10)?
Daar ben ik wel benieuwd naar de onderliggende redenering hiervan, de distributieriem komt toch...
Door Adriaan 1 dag geleden