Vanaf deze week kunnen potentiële klanten terecht voor een testrit met een Audi in het nieuwe Audi Contact Center. Reeds 25 jaar geleden zette D'Ieteren dit concept op en werden ze daardoor beschouwd als pionier op vlak van dienstverlening naar hun klanten. De uitbreiding van het gamma zorgde ervoor dat Audi het tijd vond om een eigen gebouw te voorzien voor 'hun' Contact Center, naast dat van Volkswagen, Skoda en Seat.
Audi wil economie met ecologie combineren door een gebouw op te zetten met een lage energiebehoefte. Hoewel het gebouw niet CO2-neutraal is, verbruikt het zowat 40 procent minder dan een gebouw dat aan de strengste eisen van de Vlaamse Overheid voldoet. Daarvoor maakt Audi gebruik van doorgedreven isolatie, warmte-absorberende materialen, automatische zonweringen en een doorgedreven nachtkoelingsysteem. Verder maakt het gebouw gebruik van de verwarmingsinstallatie met warmtekrachtkoppeling en de 7.000 m² fotovoltaïsche zonnepanelen die al aanwezig zijn op de site.
De gebruikers van het gebouw zijn niet enkel de raadgevers van het merk. Het volledige personeel van Audi Import verhuist vanuit het centrum van Brussel naar dit gebouw aan de Leuvensesteenweg 679 in Erps Kwerps (Kortenberg). Audi gaat mee in de trend van free seating, waarbij niemand een vast bureau heeft. Dat moet de interactie tussen de medewerkers van de verschillende departementen bevorderen.
Recente reacties
Column: F*ck de EU, koop nu een Chinese EV!
Persoonlijk vind ik het een lastige. Europese merken vertragen de overschakeling en melken de...
Door JL 7 uur geleden
Parkeerhulp voortaan standaard op alle nieuwe auto’s, met dank aan de EU
Als de verzekering er al rekening mee houdt (want doen ze niet allemaal) dan zal dat hoogstens 5 à...
Door Jan 12 uur geleden
EU duwt door: Vanaf morgen verhoogde importtarieven op elektrische auto's uit China
We leven nu eenmaal in een politeike maatschappij van kapot belasten Ooit komt de boemerang terug...
Door Markse 12 uur geleden
Dit zijn de populairste EV's van België (ook particulier)
Interessante cijfers. Toch belangrijk om "privémarkt" goed te begrijpen : auto's die niet op een...
Door Jan 13 uur geleden