In onze
modderpoelenspecial zouden we deze elekteische Defender niet aanraden, maar voor de wildernis in Zuid-Afrika zou deze wagen perfect haalbaar zijn. Een 143 kW sterke elektromotor neemt de taak over van de gewioonlijke 2,4 liter diesel. De actieradius is 90 kilometer, waardoor je dus maar best niet te ver de savanne intrekt. De ingenieurs zijn er in geslaagd om zowel de motor als de lithium-ion accu's in de motorruimte te plaatsen, zodat je geen extra ruimte verliest.
De elektrische Land Rover Defender kent zijn debuut op de INDABA in Durban.
Recente reacties
De EV-Gids is hier: gratis, online magazine vol info en tips over elektrisch rijden
Dankjewel!
Door JL 35 min geleden
België krijgt nieuwe Wegcode: dit verandert er in 2025
Ik ben soms voetganger soms fieser soms autobrstuurder. Ik heb ondervonden dat de fietser denken...
Door Zipora 15 uur geleden
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
Ik heb een ev als firmawagen, en eentje prive aangekocht, zou ik dan twee laadpalen moeten...
Door Adriaan 20 uur geleden
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
Bij de opstart van de digitale meters in Vlaanderen werd al rekening gehouden met eenvoudige...
Door Pieter 23 uur geleden