Net als bij jullie is ook voor Autofans.be het jaar alweer voorbij gevlogen. En omdat we jullie graag betrekken in het Autofans-verhaal, geven we jullie graag wat facts & figures mee van het afgelopen jaar.
Laat ons starten met het belangrijkste nieuws. Wie onlangs opmerkte veel artikels van Yves te lezen, hij is sinds een dikke maand voltijds in dienst van Autofans. Daardoor kunnen we jullie meer en betere artikels voorschotelen en verzekeren we de continuïteit. Yves startte twee jaar geleden met schrijven voor Autofans tijdens zijn opleiding journalistiek. Na zijn afstuderen dit jaar is hij na een verdiende zomervakantie in dienst gekomen.
2014 was een even jaar en dus was het een groot autosalon in Brussel. Daar waren we net als in Genève en Parijs weer op post voor live verslaggeving. De twee weken in Brussel waren ook meteen de twee drukst bezochte weken op de website, goed voor 445.000 kliks.
In totaal heetten we 1,4 miljoen bezoekers welkom op onze website, dat zijn er alweer een pak meer dan vorig jaar. In totaal testten we 142 wagens, goed voor een totaal van 22.875 pk - daarvan was de Rolls Royce Wraith met zijn 635 pk de sterkste en de Peugeot 108 met zijn 69 pk de zwakste.
De populairste rijtest - en tevens artikel - dit jaar was die van de Nissan Qashqai. Ons overzichtsartikel van wat op het salon in Parijs te zien was en hoe je een wagen moet plastidippen vullen de top drie best gelezen artikels van 2014 aan. Plastidippen is blijkbaar hot, want onze test met de velgen van Techno Patat staat op de vijfde plek.
Een succesvol jaar waar we als website alweer professioneler en volwassener zijn geworden. Wist je bijvoorbeeld dat we met Autofans.be bij de grootste autowebsites van België horen?
Rest ons jullie enkel nog een zalig kerst en gelukkig nieuwjaar te wensen. We hopen jullie volgend jaar nog betere artikels voor te schotelen op een nog betere website. Daar willen we elke dag hard aan werken.
Recente reacties
Dit is de nieuwe Mazda6! Maar hij is niet voor ons...
mooi.
Door patrick De Meyer 21 uur geleden
Supercars opgepast: extreme Ford Mustang GTD komt ook naar Europa
Men Zou beter de 2.3 ecoboost terug hier invoeren.die gewone V8 krijgt men hier nog niet verkocht.
Door Johan waltens 1 dag geleden
Laadpalen in kaart: zo verhoudt België zich tot de buurlanden (2024)
Na 5 jaar elektrisch rijden, stel ik vast dat er inderdaad meer AC-laadpalen zijn dan 5 jaar...
Door David 1 dag geleden
Officieel: elektrische Mercedes G-Klasse pakt uit met vier elektromotoren (2024)
Je hebt dan nog marge van 415kg. Dus geen 4 zwaargewichten meenemen en je zit goed.
Door this 2 dagen geleden