Alles komt terug, de Isetta dus ook
De trend van het downsizen is een tijdje geleden ingezet en kent ondertussen een sneeuwbaleffect. BMW, dat zich nog steeds meest groene premiummerk mag noemen heeft dat goed begrepen. Daarom mag het niet vreemd zijn dat er plannen heersen om de legendarische Isetta terug van onder het stof te halen. Door dit te doen kan BMW inspelen op de geschiedenis, de aaibaarheidsfactor en de herkenning van wat vroeger was. Iets wat ze een straat voorsprong geeft op heel wat andere toekomstige microcars.
Lees meer
Recente reacties
Waarom zou je Euro 98-benzine (E5) tanken in plaats van Euro 95 (E10)?
Klopt
Door Mathieu 1 uur geleden
Ouch: "Volkswagen heeft nog 1 à 2 jaar om zichzelf te redden"
Daar ga ik u niet in tegenspreken. Woensdag heb ik de nieuwe Kuga full hybrid gezien bij mijn...
Door Mathieu 1 uur geleden
Fiat legt productie elektrische 500e stil, drie keer raden waarom
Het is dan ook niet bepaald een aantrekkelijke EV. Duur (42kWh - €35k) en weinig bereik (~250km)....
Door Gaëtan 2 uur geleden
Waarom zou je Euro 98-benzine (E5) tanken in plaats van Euro 95 (E10)?
Daar ben ik wel benieuwd naar de onderliggende redenering hiervan, de distributieriem komt toch...
Door Adriaan 4 uur geleden