Net zoals vele andere merken moet Land Rover zich schikken naar de grillen van de financiële crisis. Daarom wordt er gesnoeid in de budgetten van de marketing. Dit wordt zichtbaar bij het schrappen van de G4 Challenge, een rally waarbij verschillende modellen uit het Land Rover-gamma allerhande hindernissen moeten overwinnen. Deelnemers worden geselecteerd uit zelfverklaarde avonturiers en Land Rover-klanten. Land Rover stelt dat het voorstellen van producten in 2009 prioriteit krijgt op het organiseren van imago-evenementen.
Het geld dat werd ingezameld met verschillende acties rond de G4 Challenge ging steeds integraal naar het Rode Kruis-fonds. Land Rover benadrukt dat het steunen van dit goede doel niet in het gedrang komt door het schrappen van de G4 Challenge.
bron: Autoweek.nl
Recente reacties
Verkoop luxemerken stuikt in elkaar in Zuid-Korea wegens... groene nummerplaten?!
Hier die regel invoeren heeft weinig nut. Je kan er hier toch al standaard vanuit gaan dat 90% van...
Door FLP 20 uur geleden
Brussel beboet op snelheid zonder dat er meting aan te pas komt
Deze "wettelijke mogelijkheid" zit toch wel in een erg grijze zone. Doe maar eens een test. Laat...
Door Marc 1 dag geleden
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 1 dag geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
c3 electro , geen trekhaak mogelijk, tenminste in belgie. in Nederland dan weer wel. europa....
Door paul 2 dagen geleden