Net zoals vele andere merken moet Land Rover zich schikken naar de grillen van de financiële crisis. Daarom wordt er gesnoeid in de budgetten van de marketing. Dit wordt zichtbaar bij het schrappen van de G4 Challenge, een rally waarbij verschillende modellen uit het Land Rover-gamma allerhande hindernissen moeten overwinnen. Deelnemers worden geselecteerd uit zelfverklaarde avonturiers en Land Rover-klanten. Land Rover stelt dat het voorstellen van producten in 2009 prioriteit krijgt op het organiseren van imago-evenementen.
Het geld dat werd ingezameld met verschillende acties rond de G4 Challenge ging steeds integraal naar het Rode Kruis-fonds. Land Rover benadrukt dat het steunen van dit goede doel niet in het gedrang komt door het schrappen van de G4 Challenge.
bron: Autoweek.nl
Recente reacties
Opinie - Neen, de elektrische auto is niet ten dode opgeschreven (ook niet na de Vlaamse EV premie)
We leven al in die toekomst hoor, ze zijn daar nu volop mee bezig. De verwachting is dat die dingen...
Door this 12 uur geleden
Zo banaal ziet nieuwe Audi A5 Avant zonder opties er uit
Lijkt wel een Hyundai
Door Peter 15 uur geleden
Opinie - Neen, de elektrische auto is niet ten dode opgeschreven (ook niet na de Vlaamse EV premie)
Gelukkig zal er in de toekomst eveneens uitgebreid onderzoek gedaan worden naar synthetische...
Door Luc VH 16 uur geleden
Zo banaal ziet nieuwe Audi A5 Avant zonder opties er uit
Audi had al eerder dit jaar aangekondigd een high end en exclusief merk te worden voor de rijders...
Door Benny Dormaels 23 uur geleden