Doe eens een Mini cadeau

De new Mini is niet alleen een hype, de auto wordt ook stevig gehyped. Dat was van in het begin zo, en dat is nog steeds het geval. Een pluim op de hoed van de marketeers bij Mini. Je moet het naderhand maar doen om keer op keer origineel uit de hoek te komen. Hun nieuwste wapenfeit? De kartonnen dozen die met afgelopen kerst op heel wat straathoeken in Nederland verschenen. Naar analogie met de tientallen LCD-tv-verpakkingen die dan het straatbeeld vullen. Een op zich eenvoudig concept, maar het werkt wel. Dat valt ook te merken aan volgend filmpje waarop heel wat verbaasde omstanders werden vastgelegd. Filmpje bij meer lezen.

via: autoblog.com

 

 

 

Laatst gepubliceerd

Reacties (3)

Plaats een reactie
Pieter Aertgeerts 23:30
afbeelding van Pieter Aertgeerts

BMW is daar meesterlijk in. Beste (?) marketingteam in de autowereld.

Uw reactie

Recente reacties

Laatste rijtesten

Alle rijtesten

Laatste reportages

Alle reportages

Laatste nieuws

Alle nieuws