Citroën lanceert nieuw submerk in Parijs
De baas van Citroën's designafdeling, Jean-Pierre Ploué, heeft bekend gemaakt dat het merk de autoshow van Parijs zal gebruiken om een nieuw submerk te lanceren. Volgens Ploué zullen de Fransen de wereld omver blazen met een innovatief geheel. Het submerk zal niet geleid worden door de prijsfactor, wel door 'simplicity and ingenuity of design'. De huidige iPod-generatie, die design het belangrijkste vindt, zijn de klanten waarop het submerk zich zal richten. We verwachten dat het eerste model in het nieuwe submerk een nieuwe Mini concurrent wordt, gebaseerd op het C-Cactus concept, dat in 2007 werd voorgesteld.
Lees meer
Recente reacties
Opinie: Vlaanderen, stop met het pesten van weggebruikers
Waarom blijft iedereen dat zeggen? Rij eens met een recente wagen, die afwijking is er bijna niet...
Door this 10 uur geleden
Opinie: Vlaanderen, stop met het pesten van weggebruikers
Dat is zever. 7 km teveel = minstens 60 op je kilometer teller (bij 50). Dan kan je niet meer...
Door John 12 uur geleden
Opinie: Vlaanderen, stop met het pesten van weggebruikers
Dat van die bordjes die het aanduiden, is ondertussen ook niet meer het geval. Toch hier in de...
Door John 13 uur geleden
Vooruitblik: Alpine A390 wordt elektrische GT
A290 is nu reeds een goeie maand te bestellen, en we mogen toch al van een licht succes spreken....
Door Dwergkonijn 14 uur geleden