The page you requested does not exist. For your convenience, a search was performed using the query galerij memoriam sergio pininfarina pininfarina 2 23632.
Zoekresultaten voor galerij memoriam sergio pininfarina pininfarina 2 23632
De LaFerrari mocht dan wel de show stelen op het salon van Genève, bij Pininfarina ontwierpen ze nog een andere wagen. De Pininfarina Sergio is een concept car ter ere van de ter ziele gegane Sergio Pininfarina, over de naam moesten ze dus niet lang nadenken.
Van koetswerkbouwer naar automerk, dat is de stap dat designhuis Pininfarina vandaag heeft gezet. Want met Automobili Pininfarina zal het ook auto's aan de man gaan brengen. Zoals deze Battista bijvoorbeeld, een 1.900 pk sterke hypercar. Nee, dat was geen schrijffout...
Designhuis Pininfarina (die enkele van de meest iconische Ferrari's ooit heeft gepend) staat tegenwoordig te boek als een autobouwer. Na elektrische hypercar Batista mikt het nu met de Pura Vision op de meest exclusieve SUV's van het moment.
Het Italiaanse Pininfarina gaat vanaf heden eigen wagens ontwikkelen en produceren. Mooie stap vooruit van het Designhuis die ons onder andere de Ferrari Enzo, F40 en F50 heeft geschonken.
Pininfarina zal op het autosalon van Genève de Fittipaldi EF7 Vision vanonder het doek halen, een persoonlijk supercarproject van Formule 1-winnaar Emerson Fittipaldi. Emerson wie?
Het noodlijdende designbureau Pininfarina maakte bekend binnen dit en een aantal weken de verkoopsdeal met Mahindra te kunnen finaliseren. Daarmee komt er een einde aan een lange zoektocht naar vers geld.
Volgens het Amerikaanse Bloomberg is Pininfarina in onderhandeling met het Indiase concern Mahindra & Mahindra Ltd. Die laatste zouden het Italiaanse designhuis willen overnemen.
Pininfarina heeft het doek gehaald van de Battista Anniversario. De hyperexclusieve reeks – slechts vijf exemplaren – wordt niet alleen met de hand gebouwd, maar ook met de hand geschilderd.
Het salon van Genève is elk jaar ook een beetje de speeltuin van kleine, exclusieve constructeurs. Zoals Pininfarina, dat nu al een speciale editie klaar heeft van zijn Battista.
Het gedeal rond Brexit hangt niet enkel als een zwaard van Damocles boven het hoofd van de Britten, ook op het vasteland zijn er potentieel veel slachtoffers door mogelijks strenge importregels. Wat doe je dan als Belgische importeur van zowel Mclaren als Rolls-Royce? Er een Italiaans merk bijnemen tiens! Waardoor Ginion Group de officiële importeur van Automobili Pininfarina wordt.
Kreeg gisteren Italdesign haar 5 minutes of fame dan springt vandaag die andere coachbuilder in het oog. Want Pininfarina prepareert voor het autosalon van Genève de H600, een conceptwagen met een 'nieuwe vorm van energiepropulsie'. Waterstof misschien?
Als je een event sponsort met de meest knappe wagens kan je maar beter zelf met iets op de proppen komen. Dit moet BMW hebben gedacht als sponsor van Villa d’Este Concourso d’Eleganza. Een vruchtbare samenwerking met Pininfarina brengt ons de Pininfarina Gran Lusso Coupé.
Het leek een mooi sprookje te worden, het was zelfs bijna in kannen en kruiken maar het gaat toch niet door. Mahindra koopt Pininfarina dan toch niet op. Iets met te weinig nullen onderaan de streep...
Automobili Pininfarina plaatst een tweede modelletje in zijn gamma, of toch voor even. Dit is namelijk de B95, een Battista die overgoten werd met een barchetta-sausje. Reken dus op een oppermachtige elektrische aandrijflijn in combinatie met een nieuwe designtaal en — zoals de traditie voorschrijft — geen voorruit.
In 2008 kwam Italiaans designhuis Pininfarina op de proppen met de Hyperion, een verbouwde Rolls-Royce Drophead Coupé op bestelling van verzamelaar Roland Hall. Nu, in 2015, staat de wagen al enkele jaren stof te vergaren in de vitrine in de Verenigde Arabische Emiraten. Waardoor één van de meest unieke RR's al jaren te grabbel ligt.
BMW en Pininfarina hebben de handen in elkaar geslagen voor een exclusieve coupé. Die zal worden voorgesteld op het Concours d'Elegance in Villa d'Este later deze maand.
De krabbel staat er officieel onder, waardoor het Indiase Mahindra eigenaar wordt van Italiaans designhuis Pininfarina. Een deal van zo maar even 168 miljoen euro.
De Rimac Nevera is zijn titel van 'snelst accelererende productieauto ter wereld' kwijt, en dat moet steken. Wat echter nog harder aankomt, is welke auto met het record ging lopen. Die Pininfarina Battista ontleent zijn elektrische aandrijflijn namelijk aan de Rimac Nevera.
Recente reacties
Vijf (soms nutteloze) dingen die je moet weten over de nieuwe Mini Cooper EV (2024)
Ik mis wel de rallylichten ... ben ik de enige?
Door JPD 1 dag geleden
Vijf (soms nutteloze) dingen die je moet weten over de nieuwe Mini Cooper EV (2024)
Vooral de EV versie is stevig geprijsd, aangezien die door GWM in China wordt gebouwd. BMW zal...
Door GLENN 1 dag geleden
Vijf (soms nutteloze) dingen die je moet weten over de nieuwe Mini Cooper EV (2024)
Wtf, die prijzen... Wie heeft er zoveel geld teveel om uit te geven aan een klein stadswagentje?
Door FLP 1 dag geleden
Speed-date met Olivier François, CEO van DS Automobiles : “Er is groot nieuws op komst!”
Wij hebben een DS 7 E-Tense 4×4 gehad en dat was één van de eerste. Die heeft in het begin een paar...
Door Johan De Bruycker 2 dagen geleden