Citroën meet zichzelf nieuw pak aan
Het is Citroën menens. Ze stelden gisteren officieel hun nieuwe logo voor en gaven ineens ook hun toekomstvisie weer met de nieuwe DS-reeks. In een uitgebreid persbericht doen ze uit de doeken wat de vernieuwing precies inhoudt. Bij het nieuwe logo worden de chevrons uit hun kader bevrijd en in drie dimensies weergegeven. Daarnaast worden de komende 5 jaar alle toonzalen heringericht om deze identiteit te benadrukken. De DS3 wordt de voorloper van een volledig DS-gamma, dat naast het huidige C-gamma in de toonzalen komt te staan. De prijs zal iets hoger liggen, rijplezier en afwekingskwaliteit zullen dat evenzeer zijn. DS wordt tegenwoordig trouwens door Citroën geïnterpreteerd als 'Different Spirit'. De slogan van Citroën wordt "Créative Technology"; volgens Citroën het ontwikkelen van wagens zonder reproductie van bestaande oplossingen. Tot slot wordt 'Citroën Sport' omgedoopt tot 'Citroën Racing'.
Lees meer
Recente reacties
Zo banaal ziet nieuwe Audi A5 Avant zonder opties er uit
Audi had al eerder dit jaar aangekondigd een high end en exclusief merk te worden voor de rijders...
Door Benny Dormaels 6 uur geleden
Heeft Ford spijt dat het Fiesta en Focus op pensioen stuurde?
Heb jarenlang een focus wagon gereden. Fantastische auto. Was 22 toen ze echt op was. Kinderen...
Door Alexandra 10 uur geleden
Heeft Ford spijt dat het Fiesta en Focus op pensioen stuurde?
Moet lastig zijn voor fabrikanten. Overheid verplicht voor elektrisch te gaan. De particuliere...
Door JV 11 uur geleden
Deze elektrische auto’s komen in aanmerking voor de EV-premie van 5.000 euro
De Kia Niro prijs die hierboven staat , is die van de hybride. De EV begint op 44.690 volgens hun...
Door John 12 uur geleden